*Hyrrrr* kun taas tuli kylmä.. amuisin lähennellään -15 astetta.. päivisin sentään vähän lauhtuu.. mutta kylmä silti töiden jälkeenkin on lenkkeillä :/

Eilen oli kursseilla käynyt kato.. suurin osa oppilaista tai koirista oli kipeänä. Sitä tää ilma tietää. Samoin se kyllä on töissä ja muuallakin.. yks sun toinen yskii ja on flunssaa ja kuumetta. Toivottavasti pysyis itse terveenä.

No, otettiin Monskulan kanssa alkuun vähän treeniä. Aluksi keinua, joka meni suht ok. Sekä sen jälkeen viikonlopun kisoissa ollutta putki-hyppy-hyppy yhdistelmää, jossa putken jälkeen poispäinkääntö hypyllä ja seuraava hyppy kierrätyksellä. Nyt vaan laitoin hypyt toisen radan kanssa samalla lailla ja vielä vähän vaikeampaankin kulmaan ja ei mitään ongelmaa. Moona paineli hypyt siitä vaan. Ekalla kerralla selkeästi kyllä vielä tarkisti multa, että tästä vai.. mutta vauhti oli ja seuraavilla kerroilla se olikin jo lastenleikkiä. Taas näki, että kunhan siihen Tätiin vaan luottaa ja ohjaa ja juoksee, eikä itse jää jossittelemaan, niin homma kyllä toimii. Kierrätyksissä vaan on yleensä kahdetkädet mukana ja tuossa sitä ei oikein voi käyttää tai no, voi ja voi.. mutta se hidastais mun kulkemista ja toisekseen mä olen koiran takana, joten samapa se sille on onko mulla useampi käsi.. niin tai näin ni se luki mua taas ihan sika-hyvin Hymy