Sunnuntaina otettiin alkuun 12 esteen hypärirata. Rata oli mutkikas ja pienessä tilassa pyörimistä. Löysin hyvät ohjausvaihtoehdot ja rata toimikin Moonan kanssa melkeimpä täydellisesti. Saatiin kehua liikkuvuudesta ja uskalsin ottaa putkien aikana etumatkaa ja kunnolla vedättää. Rata oli sujuva ja etenevä :)

Toisena ratana oli agirata 22 estettä. Tässä tulikin sitten useampia virheitä mun puolelta.. haltuunottoa tuli käytettyä vaikkei sitä pitänyt käyttää ja tietty se koira sitten ei mennyt sitä estettä kuin ois pitänyt.. koska ohjaus oli jotain ihan muuta, pöydältä kepeille vienti tökki.. koska työnsin Moonaa takakautta, samoin ennakoivassa valssissa ajoitus oli väärä + renkaalle lähetyksessä vastaanotto oli auttamatta myöhässä. NO, jos eka rata meni hyvin.. niin kait sitä virheitä sitten voi sattua. JOtenkin keskittyminen ei ollut tällä radalla ollenkaan samaa luokkaa ja ohjaus oli multa tosi huonoa. Moona kyllä teki just niin kuin ohjasin ja irtos esim. takaakierrossa viereiselle hypylle tosi hyvin... koska mun vartalo ja toinen käsi näyttikin just sinne. Ainoa hyvä juttu oli se, että joka kerta oli mulla heti tiedossa mitkä virheet tein ja miten ne korjaan ja toka kerta menkin sitten taas aina just oikein. Eli pitäis muistaa pitää se maltti ja ohjaus kasassa, eikä sitten taas liikaa yrittämistä, että ohjaus levähtää. Mutta olihan radalla tietty hyviäkin kohtia ja kaikki saatiin lopulta onnistumaan ;)

Eilen oli viimeinen ilmoittautuinen ATTn kisoihin. Ilmoitin Moonan sitten pitkän pohdinnan jälkeen vain yhteen starttiin. Kahteen ois hirveästi tehnyt mieli.. mutta saa nyt vielä jäädä. A. koska ei yhtään tietoa mimmoset kelit on ja yli -10 asteen en kisaamaan lähde... joten silloin homma menis sitten ihan hukkaan. JOten kun pakkasta on ollut, niin katsellaan nyt tuo yksi startti. B. En viitsinyt ilmoittaa kahdelle agiradalle, kun ei olla Moonan kanssa nyt keinua reiluun kuukauteen menty ollenkaan. JOten jos se tuottaa radalla ongelmia, niin ei sitten ole kahta rataa peräkkäin. Muutenkin nyt tärkeintä on, että saadaan kolmoset korkattua.. startteja ehtii ottaa enempi kun kelit vähän lämpiää.